joi, 20 noiembrie 2014

Ca de cand nu ne-am vazut, multa vreme au trecut.





Pe unde o mai fi umblat si ce-o mai fi cu baiatu' asta, ca de doi ani i-am pierdut urma!?! 




Hopa-popa observ ca peste cateva zile se implinesc doi ani de la ultima postare!!!...
Intre timp am votat chiar si un presedinte... Johannis il cheama! Nu stiu daca i-am scris bine numele, ca inca nu m-am familiarizat cu herr...

Cum am ajuns de pe plaja din Sfantul Gheorghe pe falezele stancoase ale Muntelui Athos si de aici la Piatra  Neamt - scriind o carte despre calatoria mea nemaivazuta, nemaipomenita, nemaipovestita etc!  la Sfantul Munte... e o cale pe care o s-o reiau pas cu pas si pe sotron!

Sunt curios cine mai paseste alaturi de mine??? Ca tot pas-intru-frumos se cheama!!!!






Intre timp sa va arat niste locuri frumoase, apoi vine si textul:

















   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu