luni, 25 iulie 2011

masaj - Sfantu Gheorghe

       Cateva imagini cu Floricica noastra la lucru ( sedinta de masaj )















E vorba de un 'delicios' masaj cu roci vulcanice, nu va alarmati nu suntem invadati de klingonieini or other 'species':)



  
 ( in paranteza fie spus, pe langa tipurile de masaj pe care le face Flori aici la Sfantu si care efectiv va vor transforma ziua respectiva, merita sa o cautati la Bucuresti pentru abordari cu tenta mai profund terapeutica in special vorbesc de Bowtech sau Terapia Bowen cum mai este cunoscuta, plus ceva 'chinezarii' de mare valoare la care Flori se pricepe de minune si cu mare minutiozitate. Despre  tehnica Bowen, la care eu nu am nici o rezerva in o recomnda pentru o gama extrem de larga de afectiuni psiho-somatice, la care, desi profesor de yoga - s-ar presupune ca nu as mai avea nevoie de alte metode si practici ca sa merg ca pe roate:)- apelez de cate ori am nevoie, intrand mai in detalii tehnice in discutiile noastre, mi-am dat seama cate zone de intersectie si  cate principii comune are cu yoga.
        

         Un masaj bun te face sa stralucesti, asa ca nu rata ocazia! Si sincer, ai nevoie sa te rasfeti din cand in cand! Si asta o spune un tip cu apucaturi ascetice!!:)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu