luni, 4 iulie 2011

Pasi indici...

Cu siguranta India e un loc care iti face piciorul-pasul frumos.
Despre aceasta incredibila Indie si despre Indiile launtrice am inceput a scrie in celalat blog, ANANDA, un santier sufletesc, un sit cu lucrari nefinalizate...
Posibil sa ma simt prea vulnerabil in ce am trait atunci, acolo - pentru a da in vileag. Marile iubiri raman ascunse, infasurate in valuri tainice.
E ceva atat de intim incat ma sperii eu insumi sa privesc... pentru moment cel putin...
Si tot cam asa stau lucrurile si in ceea ce priveste alt laitmotiv al vietii mele: pelegrinarile si experientele din spatiul nostru sacru: drumetii, locuri incarcate de putere si magie, manastiri, duhovnici, personaje nitel iesite din comun si statistici. Altfel spus intalnirea cu Cristos in topos geto-dacic, mioritic.

Voi lasa timpul sa hotarasca... ce si cat va iesi la iveala... nu vreau sa fortez, sa pacalesc in vreun fel 'crampa scriitorului' ce observ ca se instaleaza atunci cand incerc sa reiau proiectul. Astept timpul favorabil, kairos.

 Acum, aici, asa - voi face vizibili mai ales pasii mei prezenti, clipele si bataile inimii din acest moment. Nu amintiri si nostalgii cat in special ceasul care bate, trairile ce inca nu s-au decantat... si cand raul scrierii ma va purta de la sine spre izvoare, ori dimpotriva spre gurile nestiute de varsare, voi curge impreuna cu el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu